Thursday, September 08, 2011

SAYA DAH PENAT...

Saye dah penat nak dengar ayat2 untuk memulakan perkenalan...
Contoh2nye:

> ko ganti S ye untuk olimpiad matematik kebangsaan nanti...dia nak pindah sekolah, so aku recommend name ko kat Cikgu J.Cikgu J kate ok. Cikgu J ade bagi buku contoh soalan olimpiad maths kat aku. nanti kite discuss same2. 

> hai awak...boleh kenal?

> assalamualaikum... awak, saye nak berkenalan ngan awak boleh? name saye Z. ni no fon saye. 017_ _ _ _ _ _ _. 

> awak ni kawan M kat matrik dulu kan? 

> assalamualaikum...ni no fon L ke?boleh kenal? 

> hai...kite kawan boleh? name saye A.

> hai..seronok cuti? 

> hai..wat ape tu? 

> hello, aku nak tanye sikit la, kalau nak gi pekan dari shah alam ade bas tak? or kene ke kuantan dulu?


Saye dah penat nak dengar ayat2 nak memulakan relationship yg lebih dari seorang kawan...
Contoh2nye:

> kite couple nak?

> saye sayang awak..awak lebih dari seorang kawan biase, n lebih dari seorang kawan baik..
> bile dah makin lame kite kawan, saye rase saye dah makin sayang kat awak...

> boleh tak kalau awak jage saye?

> awak, boleh tak kalau awak jadi someone special dalam hidup orang?

> saya dah terpikat la dengan awak..kalau saye masuk meminang awak boleh?

> awak, orang betul2 ikhlas dengan awak...

> awak, jom couple..

> lagi 2 tahun saye masuk meminang tau...


Saya dah penat nak dengar ayat2 n janji2 manis dari seorang lelaki...
Contoh2nye:

> lepas ni kite susah nak jumpe...just boleh message je...aku janji, at least, 1 hari aku akan hantar 1 message kat ko...

> nanti awak masuk matrik, saya datang melawat awak ye..tak jauh pun...

> saye selalu doa supaye jodoh saye dengan awak tau...kite same2 jage relationship kite ni k..

> orang sayang awak sorang je...orang just nak dgn awak je, tak nak yang lain...

> kalau yg dulu, saye tak pernah sayang sampai macam ni..tp dengan awak ni lain..yg ni, kalau ade org lain usik sikit pun, nahas la orang tu...

> saye janji takkan sia2kan hidup awak..saye betul2 sayangkan awak...

> orang tak dapat bayangkan macammane kalau jadi ape2 kat awak tadi...orang sayang sangat kat awak...

> saye ikhlas sayangkan awak...tapi tak tau la awak sayangkan saye ke tak...

> sebagai lelaki, saye kene la buang ego tu..salah satu cara kite berkawan, saye kene la pandai memujuk kalau awak marah ke, merajuk ke..


Dan yang paling menyakitkan, saye dah tak sanggup nak dengar ayat2 standard waktu mengucapkan salam perpisahan...
Contoh2nye:
> aku minta maaf...aku tau aku salah..tapi aku nak ko tau, ko kawan paling baik yang pernah aku ade...

> saye tak nak awak menangis...kite still berkawan..awak tetap kawan baik saye...

> awak perempuan yang baik...ade lelaki yang lebih baik untuk awak..saye tak layak untuk awak...

> awak lupekanlah saye..awak baik..saye lelaki jahat...awak akan sesat kalau terus dgn saye...

> saye tak nak awak terseksa kalau hidup dgn saye...awak cari la lelaki lain yg lebih baik dari saye...

> saye terpakse ikut pilihan mak saye..tapi saye percaye pade jodoh..saye yakin ade jodoh saye dgn awak..cume mungkin bukan sekarang...

> awk, mulai ari ni, tpulang la awk nk wat ape... cuma ingt 1 bnda _____________________.


Saye dah tak sanggup nak dengar ayat2 yg same waktu dengan ayat2 di atas...so, sila cari ayat lain, ok... ayat yang paling afdhal, n ayat yang paling saye tunggu2, 

AKU TERIMA NIKAH FATEN HAMIMA BT ISMAIL, DENGAN MAS KAHWINNYA RM___.__, TUNAI.


AND AFTER THAT, I'M OFFICIALLY YOURS...

0 comments: